Vercy
Pisomaniak
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15:37, 27 Mar 2011 Temat postu: Cara Omnica |
|
|
Wg opisów dość prosta walka, choć sklasyfikowano ją jako tricky. Wg mnie banalna (przynajmniej sądząc po opisie).
Do tej walki konieczne są trzy wymagania wstępne. Po pierwsze trzeba po 2 lekarzy w grp. Po drugie - trzeba przed walką zabić 3 trashe w podziemiach (tych ciemnych). Po trzecie - każdy bez wyjątku musi znać labirynt podziemi.
Podczas walki są 3 efekty. Pierwszy - po zjechaniu nameda do 70%, ten bezczelnie leczy się do 100%. Poza tym od tego momentu zaczyna bić mocniej oraz pojawia się latający czarny bąbel.
Drugi efekt to ów czarny bąbel, który trzeba kliknąć. Kliknięcie rzuca na gracza 18 godzinną klątwę, która robi 2 rzeczy: prewentuje moba przed autoleczeniem gdy go bijemy oraz zadaje nam obrażenia od elementala. Bicie moba bez buffa będzie go równocześnie leczyło. Obrażenia które zadaje nam klątwa są bardzo małe i nie należy się nimi przejmować. Absolutnie nie można curować klątwy!
Trzeci efekt to teleport losowego gracza do podziemi gdzie będzie na niego czekała jego kopia. Podobnie jak z Mallusem. Adda można zabić, ale zalazłem info że nie ma sensu tego robić, szkoda czasu i mniejsze ryzyko śmierci, a add jest bardzo wolny. Dlatego po teleporcie należy jak najszybciej wrócić do rajdu. Add po pewnym czasie przyczłapie za nami i wtedy spokojnie go zabijemy. Stąd wymagana znajomość topografii podziemi.
I to tyle, istotne są w zasadzie tylko teleporty i szybki powrót. Named rzuca ślicznego necka z 14% potency i 12% crit chance dla każdej klasy.
--Vercy--
|
|